System zarządzania
ZSZ
Zarządzanie jakością w PEC Lubań Sp. z o.o. realizuję zasadę spełniania oczekiwań klientów i jest decydującym czynnikiem powidzenia firmy.
Polityka Jakości realizowana jest w ramach wprowadzonego w PEC Lubań Sp. z o.o. Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z normą PN EN ISO 9001:2001 przy pełnym zaangażowaniu Kierownictwa i udziale wszystkich pracowników firmy.
Ustanowiona Polityka Jakości wyznacza następujące cele strategiczne:
- Zapewnić bezpieczeństwo energetyczne odbiorcom ciepła sieciowego.
- Utrzymać rentowność na poziomie gwarantującym stały rozwój firmy.
- Utrzymać najniższą cenę ciepła na lokalnym rynku ciepła.
- Stale podnosić poziom świadczonych usług poprzez doskonalenie organizacji zarządzania jakością.
Dla zapewnienia realizacji celów strategicznych Zarząd Spółki wyznacza poniższe cele operacyjne:
- utrzymywanie wysokiej jakości obsługi i właściwych relacji z klientami,
- zapewnienie jakości i niezawodności dostawy ciepła i usług,
- utrzymanie partnerskiej współpracy z dostawcami paliw,
- utrzymywanie wysokiej sprawności wytwarzania i przesyłu ciepła poprzez modernizację urządzeń i instalacji oraz ich właściwą eksploatację,
- wykonywanie zadań zgodnie z ustaleniami zawartymi w planach techniczno-ekonomicznych, planach rozwoju, planach remontów i inwestycji, instrukcjami i wyznaczonymi zakresami obowiązków,
- stałe podnoszenie kwalifikacji zatrudnionego personelu,
- minimalizację negatywnego oddziaływania na środowisko.
Realizacja wyznaczonych celów umożliwi Spółce utrzymywać wizerunek dobrego dostawcy. Polityka Jakości dotyczy całej Spółki i jest zadaniem priorytetowym. Za realizację Polityki Jakości odpowiadają wszyscy pracownicy Spółki.
Zarząd PEC Lubań Sp. z o.o. zapewnia, że świadczone usługi spełniają wymagania i oczekiwania klientów oraz są zgodne z wymogami prawa i postanowieniami umów.