Home
Aktualności
Przetarg na zakup węgla kamiennego


Przetarg na zakup węgla kamiennego |
środa, 26 kwietnia 2017 08:31 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Lubań Spółka z o.o. ogłasza postępowanie w trybie negocjacji z ogłoszeniem na realizację zamówienia pn.: „Zakup miału węgla kamiennego w ilości 8.000 Mg wraz z dostawą na plac składowy PEC Lubań Sp. z o.o. przy ul. K. Wielkiego 15 w Lubaniu”. 1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Lubań Sp. z o.o. Pl. 3-go Maja 11; 59-800 Lubań woj. dolnośląskie, tel. 75 722 22 39, faks 75 722 43 79, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , www.pecluban.pl 2. Postępowanie prowadzane jest w trybie negocjacji z ogłoszeniem zgodnie z „Instrukcją zakupu materiałów i usług w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Lubań Sp. z o.o.” 3. Przedmiot zamówienia: Zakup miału węgla kamiennego w ilości 8.000 Mg wraz z dostawą na plac składowy PEC Lubań Sp. z o.o. przy ul. K. Wielkiego 15 w Lubaniu”. Zamówienie obejmuje dostawy miału węglowego sortymentu M II typ 31.1., 31.2. 32.1. Dostawy mogą być realizowane transportem kolejowym, samochodowym lub łączonym. PEC Lubań Sp. z o.o. nie posiada własnych bocznic kolejowych. 4. Warunki Zamówienia wraz z załącznikami udostępnione są na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.pecluban.pl oraz można je uzyskać bezpłatnie na wniosek Wykonawcy (po wcześniejszym przesłaniu zamówienia faksem lub e-mailem), osobiście w siedzibie Zamawiającego (Sekretariat) lub otrzymać pocztą elektroniczną. 5. Typ oferty: Nie dopuszcza się możliwości składania oferty wariantowej i częściowej. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Termin dostaw: Sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, zgodnie z harmonogramem dostaw, w okresie od 01.10. 2017 r. do dnia 30.04.2018 r. 8. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków: Informacja zawarta w Warunkach Zamówienia. 9. Wadium: Wysokość wadium ustala się w wysokości 20 tys. zł. Dopuszczalne formy wniesienia wadium to: pieniądz, poręczenia bankowe, gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe. 10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena (90%) Termin płatności – 10 % 11. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 12. Mając na uwadze dobro i interes Spółki, Zamawiający, uwzględniając przedstawione w ofertach warunki dostaw, zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru Wykonawcy, zamknięcia postępowania bez wyboru dostawcy lub jego unieważnienia na każdym etapie, bez podania przyczyny. Ostateczne negocjacje Zamawiający przeprowadzi z minimum 2 wybranymi Oferentami. 13. Zainteresowanych zapraszamy do składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z ofertą wstępną i wymaganymi dokumentami do dnia 9 maja 2017 r. do godz. 900 w siedzibie Zamawiającego: PEC Lubań Sp. z o.o., Pl. 3-go Maja 11, 59-800 Lubań - Sekretariat. 14. Otwarcie wniosków i ofert wstępnych nastąpi w dniu 9 maja 2017 r. o godzinie 915. 15. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: a. Waldemar Doliński – e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ; tel. 0 606 777 020. b. Arkadiusz Białas – e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ; tel. 0 606 777 043, Kontakt: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00. |